The Simple Things - HYE SUNG

小豆之家:

音乐精选集请移步网易云音乐

云音乐ID:小豆之家

持续更新中......


And it's the simple things you do
是你做的简单小事
I just can't get enough of you
让我对你欲罢不能
It's that perfume that you wear
是包裹你的香水之味
And the way you do your hair
是你整理头发的样子
That I love so much
让我如此的爱你
And it's the simple things you say
是你说的简单话语

And how in bed we play
是我们如何在床上嬉戏的样子
It's the way you kiss my cheek
是当你以为我睡着了
When you think that I'm asleep
轻轻吻我脸颊的样子
I love it so much
我特别爱这种感觉
"I love you" words I never say
还未出口的“我爱你”
Friends make fun but I tell you everyday
朋友取笑着但是我依然每天与你诉说
Anyway, lately you've been getting me home safely
总之,近来你总是让我安然回到家中
Wake up love the coffee that you make me
醒来爱着你给我泡的咖啡
Asking me how my night was
爱着你问我昨夜睡得如何的样子
I like us
我喜欢我们
It's so easy and we don't ever fight cause
爱是如此简单 我们从不曾争吵
You don't blow up my phone
因为你从来不会断然挂掉我的电话
When you're home alone assuming
假如当你孤身一人在家
That I'm doin' what a guy does
我做着一个男人的工作
Trust, with just the right amount of lust
信任,带着性欲的宣泄向彼此表达
Even loved by my family that's a must
被家庭所爱着这是必然的
And fun everything we do me and you
与你所做的每一件事都如此有趣
My song comes on and you dance and sing too
我的歌响起时 你随之起舞 跟唱
With the windows down like geez
窗户也随之关上
We don't care who's around or who sees
我们不在乎身边的人与眼光
And everyone is jealous of my ride
人们都对我游行予以嫉妒
Because you're sitting in the passengers side
只因你坐在我的乘客座位上
And It's the simple things you do
是你做的简单小事
I just can't get enough of you
让我对你欲罢不能
It's that perfume that you wear
是包裹着你的香水之味
And the way you do your hair
是你拨弄头发的样子
That I love so much
让我对你爱的如此之深切
And it's the simple things you say
是你所说的简单话语
And how in bed we play
是我们在床上嬉戏的模样
It's the way you kiss my cheek
是你以为我已睡着
When you think that I'm asleep
悄悄地亲吻我的脸颊的模样
I love it so much
我爱这种感觉

And it's the simple things you do
是你做的简单小事
I just can't get enough of you
让我对你欲罢不能
It's that perfume that you wear
是包裹着你的香水之味
And the way you do your hair
是你拨弄头发的样子
That I love so much
让我对你爱的如此之深切
And it's the simple things you say
是你所说的简单话语
And how in bed we play
是我们在床上嬉戏的模样
It's the way you kiss my cheek
是你以为我已睡着
When you think that I'm asleep
悄悄地亲吻我的脸颊的模样
I love it so much
我爱这种感觉

小豆之家敬上!

评论

热度(9)